משהו קורה בהרי ירושלים/ 2014-11-20

כמעט בלי ששמנו לב, בימים אלה הולכת ומוקמת שכונת הפאר ‘רמת גבעת זאב’ בצפונה של ירושלים. גולת הכותרת: מוסדות חינוך מעולים העונים על צרכי האוכלוסייה ושואפים לרמת לימודים גבוהה

הטרקטורים והכלים הכבדים הפועלים גם ברגעים אלו בהרים הפסטורליים של שכונת ‘רמת גבעת זאב’ מלמדים כי בזמן שאנחנו מדברים על מע”מ 0 או מצוקת דיור, בשטח דברים זזים. השכונה הייחודית שהוקמה כ’קיסריה של ירושלים’, עם רמת פיתוח ואיכות חיים חסרי תקדים, קורמת עור וגידים והופכת למציאות.

יזמית השכונה, חברת ‘חיש נופי ישראל’, כבר מזרזת את ההליכים, ובמקביל להתקדמות בבניית שכונת ‘בנה ביתך’ הבנויה על מגרשים פרטיים, פועלת במרץ להתקדם בהליכי הבניה גם בבניה הרוויה. בימים אלה הושלמו החפירות של מספר בנייני פאר בשכונה. יצוין, כי יזמי השכונה פועלים היזמים להוצאת היתרי בניה ל-4 הבניינים הראשונים בבנייה הרוויה, וכן בזירוז התהליך מול הקבלן המבצע ומול הבנקים המלווים.

הביקושים הגבוהים לדירה ב’רמת גבעת זאב’ לא בכדי. השכונה היוקרתית בצפונה של ירושלים כוללת בתוכה איכות חיים גשמית ורוחנית גם יחד. כיום, אנשי חו”ל וכן משפרי דיור בישראל מתעקשים על סטנדרט גבוה ויקר בדירות, ואת זה הם מוצאים בשכונה זו שהביאה עמה בשורה אמיתית בתחום.

‘רמת גבעת זאב’ הציבה סטנדרט חדש של סביבת מגורים ואיכות חיים גבוהה. מלבד הפיתוח המאסיבי הכולל רחובות רחבים, פארקים ירוקים, מזרקות מרהיבות, מגרשי טניס, קאנטרי קלאב ועוד, יזמי השכונה התאמצו בהבאת בשורת החינוך לרוכשים, כאשר כל המוסדות החינוכיים ימוקמו במבנים בנויים ורחבי ידיים, ובניהולו של איש החינוך הוותיק הרב אלי פלאי.

נושא החינוך תופס מקום מרכזי בשכונה. אם עד היום היו כאלה שנאלצו לנדוד עם ילדיהם עד לקצה העיר בכדי לקבל את החינוך המתאים להם, הרי שבשכונה זו יוקמו מוסדות לימוד מעולים העונים על צרכי האוכלוסייה ושואפים לרמת לימודים גבוהה. מוסדות אלו יתנו לראשונה מענה לציבור גדול המחפש תכניות לימוד כלבבו – והכל כאן, ליד הבית, בצורה הטובה ביותר.

השילוב בין החינוך המעולה לאיכות החיים, הגבוהה ביותר שהושקעה אי פעם בישראל, יוצר ביקוש גבוה ונדיר, כאשר עוד בטרם תחילת הבניה נמכרו למעלה מ-70% מהפרויקט. מדובר בשיא של מכירות חסר תקדים לשכונה חדשה. מומחי נדל”ן יודעים לנבא, שעם האיכלוס המחירים יעפילו עוד הרבה, כיוון שאין עוד שכונה כזו, ויהיו רוכשים רבים אשר יהיו מוכנים לתת כל מחיר בשכונה יוקרתית זו, הצפויה לעבור אף את שכונות היוקרה בירושלים.

השארת תגובה