שכונת היוקרה ‘רמת גבעת זאב’ אושרה סופית לבנייה מיידית/ 2014-06-20

בשורה משמחת: שכונת היוקרה ‘רמת גבעת זאב’ בצפון ירושלים אושרה בימים אלו לבניה מיידית, בהשתדלות חברי סיעת הבית היהודי וח”כ הרב מאיר פרוש, כאשר את מרב המאמצים מובילה ח”כ איילת שקד

מוטי גרינברג | י”ג סיון תשע”ד

בצעד חסר תקדים ובהתערבות ראש הממשלה והבית היהודי: שכונת היוקרה רמת גבעת זאב אושרה סופית לבנייה מיידית. מדובר בשכונה בת 380 יחידות של מגורי עילית לציבור החרדי, מהם 200 יח”ד המיועדים לקהילה אורתודוקסית של עולים חדשים מארה”ב ו-180 יח”ד לתושבים חרדיים מישראל.

שכונת רמת גבעת זאב יושבת על קרקע פרטית המשווקת בהצלחה רבה ע”י חברת חי”ש נופי ישראל. במסגרת אישורי הבניה שניתנו לאחרונה בעוטף ירושלים רצו היזמים לוודא שגם השכונה נכללת באישורים אלו.

היזמים וכן נציגי התושבים מחו”ל ומהארץ קיימו פגישה עם ח”כ איילת שקד מהבית היהודי ודרשו ממנה לפעול בעניין בכדי לוודא שלא יווצר כל עיכוב בבניה, הגב’ שקד שמעה את הדברים בקשב רב והבטיחה לפעול ככל יכולה בנושא.

ואכן ח”כ שקד כינסה את חברי מפלגתה, השרים נפתלי בנט ואורי אריאל והגב’ סטרוק, ואלו החליטו לפנות באופן דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו. הנציגים דרשו לוודא בין השאר שלא יווצר כל עיכוב ברמת גבעת זאב, מאחר ומדובר בקרקע פרטית שאין כל אפשרות לעכב את בנייתה וכי מדובר ברוכשים חרדים אמריקאים המחכים לדירתם.

“חשוב איזה רעש זה יעשה בעולם אם ייודע שרוכשים אמריקאים מתעכבים לעלות ארצה ולגור בביתם החדש בגלל שהממשלה הישראלית מנסה לעכב את בניית ביתם”. ראש הממשלה השתכנע מהטיעונים והורה על הסרת הנושא מסדר היום והמשך הבניה ללא עיכובים במסגרת בניית 1,500 יח”ד בעוטף ירושלים כולל בית”ר עילית וערים נוספות.

היזמים, והבעלים של חי”ש נופי ישראל הודו בחום לח”כ גב’ שקד ולשרי הבית היהודי אורי אריאל, נפתלי בנט ואורית סטרוק, על הירתמותם המהירה לנושא, בהסרת ההקפאה לשכונה החשובה.

‘רמת גבעת זאב’ הוא פרויקט הדגל של חברת ח.י.ש. נופי ישראל, המובילה בתחום הנדל”ן עם רקורד מוצק בפיתוח פתרונות דיור למגזר החרדי בישראל. בשכונה מגוון של אפשרויות מגורים: כ-150 יחידות דיור של בתים פרטיים צמודי קרקע, וכ-250 יחידות דיור גדולות במיוחד בבניה רוויה. השכונה מעוררת הדים רבים בארה”ב ובישראל כפתרון מגורים מושלם לעולים חדשים ולמשפחות איכותיות.

השארת תגובה